ORFA Logo
Добре дошли
Влезте за бързо и сигурно пазаруване!
Все още не сте член?
Можете лесно да станете член.

Satış ve İade Koşulları

İADE, İPTAL VE DEĞİŞİM PROSEDÜRLERİ KILAVUZU

(ORFA ENDÜSTRİYEL MAMÜLLER SANAYİ VE TİCARET A.Ş. tarafından uygulanan Mesafeli Satış Hükümleri)

1. GENEL HÜKÜMLER VE YASAL DAYANAK

  • Bu prosedürler, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine tabidir.
  • Teslimat Süresi: Satın alınan her bir ürün, yasal süre olan 30 (otuz) günü aşmamak kaydıyla, alıcının gösterdiği adrese teslim edilir. Bu süre içinde teslimat yapılamazsa Alıcı sözleşmeyi feshedebilir.
  • Kargo Masrafları: Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri, aksi belirtilmedikçe alıcılar tarafından ödenir.
  • Kontrol Yükümlülüğü: Alıcı malı teslim almadan önce muayene etmeli; hasarlı ürünleri teslim almamalıdır. Teslim alınan mal sağlam kabul edilir.

2. SİPARİŞ İPTAL KOŞULLARI

2.1. Siparişin İptal Edilmesi

  • Alıcı, sipariş henüz kargoya teslim edilmediyse, iletişim kanallarımızdan iptal talebi oluşturabilir.
  • Mücbir Sebep: Öngörülemeyen sebeplerle (mücbir sebep) ürün süresinde teslim edilemezse, Alıcı dilerse siparişi iptal edebilir.
  • İade Süresi: İptal edilen sipariş ödemesi, yasal süre olan 14 gün içinde Alıcı’ya iade edilir.
  • Ödememe Durumu: Ürün bedelinin ödenmemesi halinde Satıcının teslim yükümlülüğü sona erer.

3. CAYMA HAKKI VE İADE PROSEDÜRÜ

3.1. Cayma Hakkı Süresi

Ürün tesliminden itibaren 14 gün içinde iade edilebilir.

Cayma Hakkı Bildirimi İçin:

E-posta: satis@orfa.com.tr

Adres: Nilüfer Ticaret Merkezi 64. Sokak No:18-20 Nilüfer / Bursa

3.2. Cayma Hakkı Kullanımı

  1. Bildirim: 14 gün içinde e-posta, faks veya iadeli taahhütlü posta ile bildirim yapılmalıdır.
  2. Kullanılmamış Olma: İade işlemleri yalnızca yeni, kullanılmamış ve orijinal ambalajlı ürünler için geçerlidir.
  3. İade Belgeleri: Fatura, ambalaj, kutu ve tüm aksesuarlarla birlikte gönderilmelidir.
  4. İade Masrafları: Anlaşmalı kargo ile gönderilen iadelerde masraf Satıcı’ya aittir.

3.3. Değer Kaybı

  • Alıcı kusurundan kaynaklanan değer kaybı, Alıcı tarafından karşılanır.
  • Kampanya alt limiti altına düşerse kullanılan indirim iptal edilir.

4. CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

  • Kişiye özel hazırlanan ürünler
  • Çabuk bozulabilen ürünler
  • Ambalajı açılmış hijyen ürünleri
  • Ayırt edilemeyecek şekilde karışmış ürünler
  • Ambalajı açılmış kitap, yazılım, CD/DVD vb.
  • Cayma süresi dolmadan ifasına başlanan hizmetler

Not: Kozmetik, iç giyim, yazılım, CD/DVD gibi ambalajı açılmış ürünlerin iadesi mümkün değildir.


Bu Prosedür ORFA ENDÜSTRİYEL MAMÜLLER SANAYİ VE TİCARET A.Ş. tarafından hazırlanmıştır.

IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.